Monday, April 25, 2011

tak kemas plak??

haaa.... dh lama aku x menulis kn...
ney sbb jiwa aku belum ad dgn blog ney..
sja ska2 je wt ney.. bla rsa nk menulis je aku menulis..
tp, kalu baca blog org, mmg aku sgt2 ska.. hehehe...

ok2, back to d topic.. 9terlajak plak kn aku ney..
x kmas plak??? haa.. ney yg aku nk cite..
skrg ney tgh stdy week kn...
ya ALLAH la.. meja aku??
mcm ape la.. xkmas la kn... meh cney aku nk tnjuk kt korg sume...
nk tgk x?? kalu xnk.. jgn scroll tau.. hehehe



haa.. ney keadaan meja ketika sebelum final la.. tenang ja.. xda tsunami or gempa bumi pon kn.. mmg leyh wt menantu la kn masa ney.. oit... ko x abis blajar ag la...



see.. see... kn aku dh ckap... haa.. skrg meh la kta tgk ney plak...
jeng..jeng.. jeng....





alahai... buruk bebenor la kn... dr kmas comei2... dh jd mcm 2 la plak..
dr atas meja, smpai la atas katil kn.. ish33.....

haa. korg nmpk roti gardenia yg ad 2.. e2la stock tenaga aku...
kalu kekurangan tenaga.. akan ku jamah smpai bertenaga.. hahaha...

tgk2..



berselera bkn??? ini la ubat tika perok krok..krok... heheh...

eh, dh la menulis ckit2... kena abiskan stdy dlu ney...
smpai jmpa lagi..

^^dadidu^^

No comments:

Post a Comment