Wednesday, May 30, 2012

saHabat

Assalamualaikum... sihat ke kawan2..
hopefully sume dlm keadaan yang HEBAT!!!
yeah.. semangat yang aku harapkan untuk semua la..

1stly, ayuh la kta senyum dulu..
Senyum.. x perlu kata apa2...
SENYUM..... =D

ok2, kali ni nk cerita tentang sahabat..
indah kn perkataan dan panggilan SAHABAT 2..
Untuk dapatkan kawan, ya sgt2 senang... dimana2 pon kita bleyh ad kawan..
tp,
untuk merasai kehidupan bersama seorang sahabat sgt susah..
kenapa, kerana sahabat akan sentisa bersama sahabatnya walau dlm apa keadaan sekalipun..
kehadirannya dapat dirasai...

ya, dari sekolah rendah lg, aku sudah ad kawan..
tp, yang bergelar sahabat mungkin tidak..
kerana aku masih kecil untuk menilai apa itu persahabatan?? sahabat?? bahkan perhubungan seorang kawan..
bila umo semakin meningkat, sedikit demi sedikit,
aku dapat menilai, nilai persahabatan yang wujud itu..
dengan keikhlasan yang diberi..

mulanya di sekolah menengah, aku mula mempunyai sahabat..
segala susah dan senang aku dengan mereka..
segala suka dan duka aku, semua aku kongsi dengan mereka..
tiada apa yang aku sembunyikan..
kecuali perkara2 yang aku rasa hanya aku dan yang Maha Esa ja tau..
Kemana sahaja kami bersama, mkn, belajar mahupun bekerja..
kami akan tetap bersama...
indah persahabatan kami...
haa.. meh aku tnjukkn gambar sahabat aku yang 2 org tu ya,...
jap2.. mau upload image..

+

+

+

ney kawan cek yang selamanya menjadi kawan.. dya dh semakin hbat sekarang ney..
nanti dh keja, jgn lupa aku noh.. :)

+

+

+

haa.. ney pon sorg lagi kawan aku.. sayang alin sgt.. nanti kta p raya lagi okeyh..


ney la sahabat yang cek ada sampai skang..
yang x pernah berubah..
buat sahabat cek yang di UNI.. 
maaf yer cek x letak kt cney..
sbb hampa abadi dalam hati cek..
:)

buat atin & alin..
hampa banyak bagi semangat tika kami ssh..
hampa selalu ad saat kami titiskan air mata..
kami sayang hampa..
kenangan kita dr dulu smpai skang x pnh lupa..
opss.. kami nk tgk, sapa kawen dlu antara kita 3 kn..
dari dlu lagi kta dok tunggu kn.
hehehe..

ok lah.. sayang sahabat2 semua..
muah mua muah!
semoga kta kawan sampai hujung nyawa.. :)

^^dadidu^^



No comments:

Post a Comment