Tuesday, March 30, 2010

aDa APa denGAn 1 MiNggu??? thiNk It...

ada ape yer??
erm... ssh la nk ckap kt cney...
coz.. sume ad ad dlm ati jer..
life yg lain dari yang lain...

ssh snang smae2...
lapo sme2...
tdo sme2...
ketawa sme2..
snang ckap..
SEMUA SAME LA..
sweet sgt sume ney...


haa....
skang da last sem kn??
mngkin dis is the last memory 4 me...
pas ney...
mngkin aku akn truskn perjuangan seorang pelajar..
orrrr......................
truskan kerjaya aku yang telah aku bina msa semester 5 dlu....

aaahhh!!!!!!!!!


yang ane 1 akan aku pilih??
kanan atau kiri??
mmm....
da puas aku bertanya...
fmly...
mber...
teman atiku...
sahabat dlm bidang yang aku minat,...
semua org la aku tny...
tp..
jwpn dyeorg sume same..
skrg ney...
aku tersepit di tengah2 keputusan...

Ya ALLAH...
tolong la permudahkan hambamu ini...
moga dengan apa yg akan aku lalui n lakukan
pada bln 6 ni...
akan membuatkn aku bhgia n senang dengan sume ini...

dah la.. aku xnk ckap lbh2 ag..
nti kan... mengalir lak kaca-kaca jernih dari mata ney...
smpai menulis ag...

^^dadidu^^

No comments:

Post a Comment