Monday, March 29, 2010

haa.... PuaS JugAK .....

hmm... setelah sekian lama aku menunggu saat ini...
kini akhirnya tiba jgak saat ini..

apa yang aku tunggu sebenarnya???
haa.. ape lg?
abis blajar la..

lpas ney. xda lg detik manis...
bersama stdio...



kawan seperjuangan...
yang banyak memberi semangat dan pelbagai kenangan manis sepanjang berada di gerbang perjuangan...



buat teman yang sentiasa berada di sisi yan, n dyana..
thanx so much coz always be wif me...



1 bnda yg sgt aku teruja ntk last sem ney..
bla aku tgk persahabatan adik2 junior aku..
ahh.. sgt2 aku teruja dengan sikap dyeorg...
persahabatan yang ssh kita nak jmpa utk zaman yang kian maju ney..

aku juga x sngka yang aku akn ada sorg adik...
adik ney, sgt2 istimewa...
sikap dya yg lain dari adk2 aku drumah...
erm.. kdg2, seronok jgak la bla ad adk2 yg dpt berborak gn kta...
hye.. adik-adik.....
mngkin sbb dya xda akak coz fmily dya semua lelaki...



tp..
aku ok je..
selagi org 2 dpt terima hidup aku..
aku x kisah la...
semoga dya senang dengan apa yang dya ad sekarang.... :)

aku doakan, moga dya sentiasa sihat,
ckup rehat..
n jgn la tekanan kan diri tu...
igtlah..
ALLAH sentiasa bersama orang yang lemah...

2 all of u members at UTM KL...
I LOVE U ALL SO MUCH...

smapai kita semua dapat berjumpa lagi...
moga kehidupan kita semua lepas ney lbh baik...

^^dadidu^^

No comments:

Post a Comment