Thursday, March 18, 2010

siAPA MeReka dengaN AkU??


ney mak..
owh.. sgt sayangkn dya...
hidup ini dari kecik hanya dengan mak...
walopon membesar dengan kasih sayang ibu...
terasa diri ini sangat sempurna...

mak.. tiada kata yang dapat menggambarkan kasih sayang kak cik dkt mak...


click to create your own


erm.. ney akak n abg iparku...
mcm xpercaya ja..
aku dah ad abg ipar..
skang lengkap la idup keluarga kami..




hannah... rayyan.. n adam,..

bila dah ad satu kuarga baru,,,
mest la akan bertambah lagi kn...
haa,.,,
kali ni kak aku yang no 2 plak..
da selamat pon dya..
huhu...
ape yg selamatnya??


mesti la da selamat jd isteri org...
wink***..
hhaaa... ney la depa...



adoii... mcm da pnjng la plak kn post kali ney...
nk pendekkan cita la..
ney la insan yg ada dalam idup aku..
adik-adik aku la...
ta ra!!!!!



sampai berjumpa lagi..

^^dadidu^^

No comments:

Post a Comment